25 Δεκεμβρίου 2013

Καλες Γιορτες σε ολους με ΥΓΕΙΑ...

Θα ηθελα να ευχηθω σε ολους εσας που διαβαζετε ή οχι αυτο το ταπεινο blog που για μενα ειναι το νησι μου, ο ψυχολογος μου... που οταν πνιγομαι και θελω να βγαλω πραγματα προς τα εξω απλα τα γραφω... και μετα νιωθω πιο δυνατος να συνεχισω... καλες γιορτες, καλα Χριστουγεννα με ΥΓΕΙΑ τιποτε αλλο... ολα τα αλλα ειναι δευτερα... να μου πεις οση εχουμε ΥΓΕΙΑ θελουμε ολα τα αλλα το ξερω... αλλα ας αναλογιζομαστε οτι ειμαστε τυχερη μονο και μονο με την ΥΓΕΙΑ μας... και με προσπαθεια και υπομονη θα κατακτησουμε ολους μας τους στοχους σε αυτους τους δυσκολους καιρους... Λοιπον καλη δυναμη και καλες γιορτες να εχουμε!!!!
Και θα ηθελα να αφιερωσω ενα τραγουδι σε μενα... ενα τραγουδι που ειχα παρα παρα πολυ καιρο να ακουσω...





Χτυπά το τηλέφωνο, δεν το σηκώνω
Κουδούνια χτυπάνε και δεν ανοίγω
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω
Και θέλω σε μένα να καταλήγω
Ανήκω σε μένα και στα όνειρα μου
δεν θέλω κανένα μες στη μοναξιά μου
Με λένε παράξενο, δε με πειράζει
μα κάνω για μένα ό,τι μ’ αρέσει
Κουράστηκα τόσο, γι’ αυτό και με νοιάζει
ξανά η καρδιά μου να μην πονέσει...



Ευχαριστω για την στηριξη..!!!

Χρονια μας πολλα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου